Zâmbetul e pretext, aparenţele înşeală, viaţa e doar un test.

Mulţumiri..multe

Am simţit nevoia să vă mulţumesc:

' vouă, prietenelor mele de suflet: Nicolle, Carm şi Anne. Vă mulţumesc că aţi fost mereu alături de mine şi m-aţi încurajat. Că mi-aţi susţinut neuronii nemulţumiţi şi obosiţi (dăăăăă) întotdeauna. Aţi fost şi sunteţi alături de mine şi ştiu că veţi fi si vă mulţumesc din toată inima. Aaaaa :d şi vă mulţumesc că-mi sunteţi modele. Apropo, trebuie programată o şedinţă foto.

' ţie. Pentru că eşti ceea ce eşti. Şi îţi mulţumesc că ma schimbi (în bine) că mă faci să mă văd altfel, că ai încredere în mine, că mă aperi, că mă faci să râd, că ai şi tu momentele tale în care mă faci să mă gândesc că sunt aici pentru tine, că mă laşi să plâng, că mă iubeşti pentru ceea ce sunt şi nu pentru ce vor alţii să fiu, că mă susţii în devenirea mea oarbă, că eşti sincer. mulţumesc şi tu ştii continuarea.

' părinţilor că m-au făcut. Fără ei nu existam. Şi din ei am rezultat aşa de "filozoafă". (atenţiee.. mari mari ghilimelele) şi de matematică (scurt şi la obiect !)

' surorii mele că îmi este model în fotografii. Că mă trezeşte din deliruri nebuneşti, ca inocenţa şi naivitatea ei mă fac să zâmbesc.

Şi mai sunt şi alţii. Şi mulţumesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu